1. Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 299 zł i w trakcie trwania promocji ‘darmowa dostawa’.

2. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak, wystarczy przy zamówieniu zaznaczyć odbiór osobisty.

3. Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się niedopowiedni?

Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od odebrania swojej przesyłki.

4. Jak dokonać zwrotu towaru?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres:
Monelle
ul. Strzelecka 8
64-200 Wolsztyn
Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od momentu,  kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną.

5. Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?

Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

6. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Niestety nie, można go tylko zwrócić.

7. Jak złożyć reklamacje?

Należy poinformować nas o wadzie produktu i odesłać go na adres:
Monelle
ul. Strzelecka 8
64-200 Wolsztyn
wraz z wypełnionym formularzem w wersji papierowej i z dowodem zakupu.

8. W jakim terminie mogę złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć w ciągu 3 miesięcy od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, gdy wystąpi wada produktu.

9. W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu kiedy ją otrzymamy.
O decyzji reklamacyjnej poinformujemy Cię telefonicznie bądź mailowo.