Zwrot towaru

Spakuj produkty oraz wypełnij formularz zwrotu

Wypełnij formularz zwrotu (pobierz formularz). Upewnij się, że wypełniłaś go prawidłowo i umieść w przesyłce ze zwracanymi produktami. Starannie zapakuj pudełko, aby bezpiecznie dotarło do naszego sklepu.

Wyślij produkty na nasz adres

Monelle
ul. Strzelecka 8
64-200 Wolsztyn
Pamiętaj, że nie akceptujemy przesyłek pobraniowych lub paczkomatowych.

Oczekuj na zwrot środków

Środki zwracane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Wymiana towaru

Przykro nam, ale...

Nie wymieniamy produktów, dokonaj zwrotu, a następnie złóż nowe niezależne zamówienie.

Reklamacja towaru

Poinformuj nas o wadzie produktu mailowo bądź telefonicznie

Niezwłocznie po ujawnienieniu wady produktu zadzwoń lub napisz e-mail.

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki

Formularz reklamacji znajdziesz TUTAJ.

Odeślij produkt

Prosimy o odesłanie produktu wraz z wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem na adres:
Monelle
ul. Strzelecka 8
64-200 Wolsztyn
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu kiedy ją otrzymamy. O decyzji reklamacyjnej poinformujemy Cię telefonicznie bądź mailowo.